ارشد آموزش و بهسازی منابع انسانی

ارشد آموزش و بهسازی منابع انسانی

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند ورودی 94
ارشد آموزش و بهسازی منابع انسانی

ارشد آموزش و بهسازی منابع انسانی

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند ورودی 94

اطلاعیـــــه

پیام سرکار خانم دکتر صالح نیا:


باعرض سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات دانشجویان محترم، پیشاپیش ولادت باسعادت امام حسن مجتبی (ع) را خدمت همه دوستان تبریک عرض می کنم

باتوجه به اینکه امتحان میان ترم به صورت حذفی برگزار شد، تعداد سوالات حذفی برای پایان ترم 5 عدد در نظر گرفته شد که به شرح زیر است: 

1- منظور ازنیازهای مقایسه ای چیست؟

2-نیازها به لحاظ اهمیت و ضرورت در چند دسته. ..

3- میزان مشارکت کارکنان در دوره های. ...

4- ویژگی‌های کارکنان چگونه بر اجرای موثر. ..

5- انواع مدلهای نیازسنجی آموزشی را...

موفق و موید باشید

با احترام



با تشکر و سپاس 

آموزش از راه دور

فایل ارسالی توسط آقای مرتضوی شامل پاسخ سوالات درس آموزش از راه دور خانم دکتر صالح نیا ،

جهت بهره برداری  بارگذاری شد.

 

دانلود فایل اصلاحیـــــــــــــــــه پاسخ سوالات

(تغییرات: به سوالات قبلی ،3 سوال اضافه شده است)

طراحی برنامه های آموزش ضمن خدمت

با سلام و قبولی طاعات و عبادات شما بزرگواران و ضمن تشکر از زحمات آقایان یکه خانی و مرتضوی و خانم جلال الدین


پاسخ سوالات طراحی برنامه های آموزش ضمن خدمت ، سرکارخانم دکتر صالح نیا جهت بهره برداری ارسال می گردد.


دانلـود  : پاسخ سـوالات   


اطلاعیه

باتشکرو سپاس  ازاستاد محترم جناب آقای دکتر جراحی

 بابت تشکیل کلاس آمار که امروز شنبه ساعت 17:30 

در محل تحصیلات  تکمیلی دانشگاه خواهدبود.

نمونه سوالات رفتار سازمانی

با تشکر از آقایان مرتضوی ، یکه خانی و دری بابت نمونه سوالات  رفتار سازمانی 


دانلود : نمونه سوالات رفتار سازمانی (38 سوال)



اصلاحیه: ادامه جواب سوال 6

ویژگی های عمده شخصیتی که بر رفتار سازمانی اثر می گذارند عبارتند از :

الف) کانون کنترل : بعضی از افراد بر این باورند که حاکم بر سر نوشت خویش هستند و می توانند سر نوشت خود را کنترل کنند این افراد درون گرا هستند و دسته دوم کسانی هستند که خود را بازیچه دست سر نوشت می دانند و کسانی هستند که زندگی خود را تحت کنترل نیروهای خارجی می دانند این افراد برون گرا هستند .

ب) ماکیاول گرایی : مالیول گرایی با قدرت طلبی رابطه تنگاتنگ دارد فردی که این ویژگی ها را دارد اهل عمل است ، احساساتی نیست و بر این باور است که هدف وسیله را توجیه می کند (اگر نتیجه می دهد ، امانش نده !) 

ج)مناعت طبع یا عزت نفس : میزان یا درجه ای که افراد خود را دوست دارند یا ندارند ، عزت نفس با انتظارات فرد از موقعیت رابطه مستقیم دارد ، این افراد باور دارند که توانایی بیش از مقداری است که برای موفقیت در کار لازم است .

د) سازگاری با موقعیت : مقصود توانایی فرد در همسو کردن رفتار خود با عوامل خارجی و موقعیتی است .

ه) خطر پذیری : انسان ها از نظر گرایش به خطر پذیری متفاوتند

 

حل تمرین آمار پیشرفته

کلاس حل تمرین آمار پیشرفته  توسط جناب مهندس مرتضوی

در  روز شنبه 8 خرداد 95 ساعت 16

در محل هنرستان ابوذر واقع در خیابان شهیدبهشتی

 برگزار خواهدشد.


لطفـــــاً اطلاع رســـــــــانی نمایید.

باتشکر

نمونه سوالات رفتار سازمانی

جناب مهندس مرتضوی اعلام کردند که

نمونه سوالات رفتار سازمانی  در نشر پویا آماده است.

دانشجویان محترم برای دریافت نمونه سوالات می توانند به نشر پویا واقع در خیابان محلاتی  مراجعه  نمایند.

جزوه های آمار پیشرفته و آموزش و بهسازی منابع انسانی

با تشکر و سپاس 

 از خانم  مجنونی بابت جزوه های تمیز و خوش خط شون 

و خانم علی آبادی بابت  اسکن جزوه ها

و تشکر از همراهی خانم ظهوری


دانلود:  جزوه آمار پیشرفته  ( آقای دکتر جراحی)               


دانلود : جزوه آموزش و بهسازی منابع انسانی (آقای دکتر محمدی)



ارزشیابی اساتید


1- ارزشیابی اساتید در پرتال دانشجویی فعال شده است.

2-دریافت کارت امتحانی از روز پنج شنبه  6 خرداد 95 از طریق پرتال دانشجویی قابل دریافت می باشد.

آموزش و بهسازی منابع انسانی + بهسازی سازمانی od

نمونه سوالات آقای دکتر محمدی

آموزش و بهسازی منابع انسانی :

1- مدیریت عملکرد و ارزشیابی عملکرد را تعریف و مقایسه کنید.

2- اشکال تسهیم دانش را نام برده و توضیح دهید. 

3- بهسازی منابع انسانی را تعریف و مدلی برای بهسازی ارائه دهید و تشریح کنید.

4- مراحل توسعه فردی را تشریح نمایید.

5- رویکردهای توامندسازی فردی کارکنان را در قالب مدل کلی تشریح نمایید.

6- رویکرد ارتباطی توامندسازی کارکنان را توضیح دهید.


  بهسازی سازمانی od:

1-مراحل تکامل تیم را توضیح دهید.

2- تفاوت بین تغییر ، تحول و بهبود سازمان را تشریح نمایید.

3- سیستم های افزایش بهره وری سازمان را نام برده یکی را توضیح دهید.

4- انواع تحول را تشریح کنید.

5- فرایند تحول اداری با رسم شکل .

6- استراتژی های تغییر و تحول را تشریح کنید.

7-اشتباهات رایج در مدیریت تغییر و تحول را تشریح کنید.

8- علل مقاومت در برابر تغییر و تحول را تشریح کنید.

9- روش های سنجش اثربخشی سازمانی را به تفکیک روش های سنتی و نوین نام برده توضیح دهید.

10- سلامت سازمانی را تعریف و ابعاد و شاخص های آن را تشریح کنید.

11-بهره وری سازمانی را تعریف نموده و تحلیل نمایید.

12- استراتژی های افزایش بهره وری را تشریح کنید.

13- سیستم های افزایش بهره وری را نام ببرید و توضیح دهید.

14- الگوهای تحول سازمانی با شکل و توضیح.

15- سازمان یادگیرنده را تعریف و اصول پنج گانه سازمان های یادگیرنده را تشریح کنید.


پاسخ سرکار خانم دکتر صالح نیا درخصوص جواب سوالات

 پاسخ سرکار خانم  دکتر صالح نیا درخصوص جواب سوالات

سلام
در مجموع پاسخ سوالات را خیلی خلاصه کرده اید و بهتر است کامل تر شود هم برای دو فصل هم بزرگسالان
مثلا تعریف سوال اول کامل خود تعریف را بنویسید
دو نوع آموزش توضیح داده شده بسیار ناچیز است
موفق و موید باشید

طراحی برنامه های آموزش ضمن خدمت - خانم دکتر صالح نیا

با سلام:ضمن تشکر از زحمات آقای یکه خانی و خانم عابدینی.

قرار شده بود جواب سوالات بعداز تأیید استاد محترم روی وبلاگ قرار گیرد.

 ولی تا این لحظه ایمیلی از استاد دریافت نشده ...


ان شاءالله اگر استاد تأیید کنند فورا دوباره در وبلاگ گذاشته خواهدشد.


دانلود پاسخ بزرگسالان ، فصل 1و3

پاسخ سوالات درس ارزشیابی دوره های آموزشی

پاسخ سوالات درس ارزشیابی دوره های آموزشی آقای دکتر غنی فر


*-انواع سوالات امتحانی.

*-انواع پرسشنامه.


دانلود سوالات و پاسخ ها


تشکر از خانم جلال الدین و آقای مرتضوی 


رفتار سازمانی -آقای دکتر محمودزاده

با سلام 

فایل  پاورپوئینت درس رفتار سازمانی از 


خانم ها : الهه بیکی ،فریده حجازیان 

آقایان:  امیر کیانفرد ،  و مهدی امیرآبادیزاده


دریافت نشده است.




اطلاعیـــــه - مهم * فوری

 امتحان میان ترم 

درس دوره های آموزش ضمن خدمت خانم دکتر صالح نیا

بعدازظهرچهارشنبه  5 خرداد ساعت 18 قطعی شد




خانم دکتر صالح نیا اعلام فرمودند:
کسانی که مایل به شرکت در آزمون میان ترم درس "طراحی دوره های آموزش ضمن خدمت" هستند. روز چهارشنبه عصر ساعت 6 عصر در محل تحصیلات تکمیلی دانشگاه حاضر باشند. امتحان از قسمت آموزش بزرگسالان و فصل اول و سوم کتاب تدریس شده در کلاس خواهد بود. ضمناً امتحان حذفی است و اگر کسی موفق به شرکت در آزمون میان ترم نشود برایش تعدادی سوال در پایان امتحان پایان ترم  طرح خواهد شد (از همین بخش). 



*******

ضمناً زمان تحویل تکالیف 10تیر 95 اعلام شد.

 این امتحان علاوه بر تکالیف می باشد.

********